poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Laura

Laura - perkusja
Data urodzenia: 29.04.1986
Miejsce zamieszkania: Helsinki
Instrument: Perkusja, w tym momencie kombinacja: Kumu, Pearl, Zildjian, Mapex i Vater.
Muzyczne doświadczenie: Zaczęłam w muzycznym przedszkolu w wieku trzech może czterech lat. Od tego czasu próbowałem gry na wszystkich rodzajach instrumentów i we wszystkich rodzajach grup i poza nimi, później w wyższej szkole Sibelius … Perkusję odkryłam trochę przez wypadek, więc cały czas znajduje się na wypadkowej ścieżce…
Najbardziej ukochani artyści: Och,  świat ma tyle wspaniałej muzyki, więc tu jest tylko kilka: Led Zeppelin, Metallica, CMX, Zen Cafe, Egotrippi, Queen, Pink Floyd, Muse, Kingston Wall, Sub Urban Tribe, Don Huonot, Deep Purple, Kotiteollisuus, Von Hertzen Brothers i tak wiele innych… uuh.
Pierwsze posiadane nagranie: Muszę powiedzieć, że nie mogę sobie przypomnieć co to było. Pierwsze co przychodzi mi do głowy to moje własne składanki.
Ulubiony utwór Indici: Trudno powiedzieć, nowy album ma tak wiele niesamowitych utworów, ale jeśli wybierać by ze starszych płyt to byłyby to Helmet i Notia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz