poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Sirkku

Sirkku klawisze, wokal
Data urodzenia: 11.07.1984
Miejsce zamieszkania: Espoo
Instrument: keyboardy: Nord Electro 2, Yamaha Motif XS7, klarnet, sporadycznie harfa i melodika.
Muzyczne doświadczenie: kiedy byłam małym dzieckiem brzdękałam trochę na kantele(fiński ludowy instrument strunowy) w muzycznym przedszkolu, w wieku 6 lat odkryłam wspaniały świat muzyki klasycznej grając na pianinie i tak pozostało do teraz… Klarnet, to taki nęcący instrument , zaczęłam na nim grać w wieku 12 lat i  jeszcze do nie dawna grywałam w różnych orkiestrach klarnetowych. W szkole zawsze chodziłam na zajęcia muzycznego ogniska, a w wyższej szkole w Tapioli uczęszczałam na zajęcia razem z Jonsu i Heini.
Najbardziej ukochani artyści: Kaija Koo, Melrose, King Star, zespół mojego przyjaciela o imieniu Make
.Pierwsze posiadane nagranie : Miałam płytę winylową Dingo’s Autiotalo kiedy byłam mała.
Ulubiona piosenka Indici: Odotan, dlatego że to taki nostalgiczny kawałek + wszystkie utwory z nowego albumu mam na ich punkcie totalnego fioła.
Ulubione doświadczenie z koncertu: tutaj mogłabym podać długą listę … Najbardziej pamiętne były wszystkie koncerty organizowane podczas wydawania kolejnych płyt i oczywiście pierwszy występ w klubie Tavastia. I w Hyrynsalmi, na widowni był tam nagi mężczyzna.
Najgorsze doświadczenie z koncertu: Nie mam żadnych koszmarnych wspomnień, ale czasami bywa że w zawstydzający sposób zepsuje jakąś wrażliwą część utworu, przypadkowo wciskając całkowicie niewłaściwy dźwięk …wybaczcie dziewczyny.
Najbardziej wartościowe książki: Kotitonttu, Pikkulotta Salli.
Najlepsze filmy: Obecnie; Lepiej późno niż później i To właśnie miłość
Ulubione jedzenie: wędzona Sielawa robiona przez mojego tatę, sushi
Zwierzęta: Günther (pies rasy: lwi piesek), Santtu (królik minaturka), Elvis 2 (zimowy biały chomik rosyjski), rybki
To co najbardziej szalone w tym momencie : Valoissa, nowi akustycy



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz